pigg

jaha, vet inte varför men här hamnade jag såhär mitt i natten! är hur pigg som helst men vill egentligen bara sova, känner mig nästan som ett barn på julafton fast ingenting speciellt händer imorn, vill nog bara att den här dagen ska vara över! har haft en riktig slappardag, kom hem tidigt imorse och har legat med täcke och kudde framför tv:n hela dagen, effektivt jag vet. Har mått lite dåligt också så det kanske behövdes :)
Imorn har jag inget planerat förutom att jag någon gång under dagen ska träffa Emma, sen ska jag ut och springa också, vilket är min nya hobby ;)
nu ska jag göra ett tappert försök att sova igen, för typ femte gången, önska mig lycka till!


Peace
valde en bild som passar mig ganska bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0