Hej, jag har ätit för 365 dagar framöver

Det var ett tag sen nu! Hur är det med er (som läser denna otroliga blogg?). Men mig är det iallafall jättebra och de senaste dagarna har också varit toppen. Det började med att i torsdags fick vi jullov och då var jag med Joel. Plus att under den dagen serverades det hur mycket godsaker som helst. Men vad ska man säga, vår klass är bäst! På fredagen åkte jag med pappa, redan klockan elva på förmiddagen, till forum och handlade de sista julklapparna. Ute i sista sekund? Standard för oss i familjen Ljungqvist. Men vi fick klart allt iallafall så det var ju bra. När jag väl var hemma hjälpte jag mamma med lite förberedelser inför julafton och låg och kollade på flera avsnitt av desperata hemmafruar (haha hur fult låter det inte på svenska?!), jaja det är iallafall skitbra! Väl på julafton åkte jag, pappa och Emma till stallet och fixade till tokis. Sedan red jag. Till och med pappa red hehe, det var kul att se. Efter ca två timmar i stallet åkte vi hem och då var det att byta om och göra sig fin för att sedan åka till farmor och farfar. Där åt vi mat och kollade på kalle anka och bytte julklappar. Jag fick nog den bästa... Av min farbror fick jag nämligen en tavla där han hade tagit en av mina profilbilder på facebook och klippt ut mig och satt in mig bredvid en snygg kille. Det ser ut som jag lutar mig mot honom och på hans arm står det "God jul Madde!". HAHAHA jag dog när jag fick den. Det var roligt! Ska visa bild sen! :) Efter några timmar åkte vi hem och åt ännu mera mat och sedan öppnade vi julklappar. Är mycket nöjd över det jag fick! Jag fick kläder, parfym, pengar, ridbyxor och lite smått och gott! Är mucho happy! :) Och jag har ätit så mycket så jag kommer aldrig orka äta något mer, i hela mitt liv... En överdrift dock men nu fattar! Jaja, nu ska jag fortsätta kolla på ensam hemma filmen! wiiiii :D Puss / Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0