Influensan

Idag när jag vaknade hade jag hopp om att vakna och må bättre så jag kunde gå till skolan. Men icke sa Nicke..
Jag har ont i halsen, huvudet, det drar i leder (väldigt stel när jag rör mig), speciellt i nacken.. Hade även lite feber igår men inte idag. Idag när jag gick upp kändes det som att mina ben inte orkade att hålla upp mig.. Jag ville bara falla till marken, så kändes det. Det är någon influensa skit jag har fått..

Ingen skola idag.. Om jag missar något kan väl ni (Louise & Jessica) berätta det för mig? :) <3
Nu har jag gosat ner mig i mammas & pappas säng och ska sova och hoppas att jag blir bättre snart!!

Puss och nu sviker mina ögon mig, nu är det bara en tidsfråga innan jag somnar..
/Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0