The day of........

KAOS!! Äntligen helg! Nu kan jag pusta ut, skönt. Just nu sitter jag i soffan med tillsammans med mina små skitar till syskon och kollar på idol. Ingen mamma eller pappa är hemma så vi har syskon-mys helt enkelt. Dagen idag har varit...minst sagt speciell. Det är mycket som har hänt, både bra och dåliga och saker som gett än dåligt samvete. Egentligen borde man inte fått det, men det bara blev så.. Sen tror jag också att Berta har seriösa problem med mig. Hon ratar alla saker som jag gör och lämnar in. Hur mycket jag lägger ner tid på uppgiften, eller hur bra jag än gör det känns det som om hon inte bryr sig och bara: Okej du suger. Det känns som att även om jag skulle lämna in en text eller ett projekt på MVG-nivå skulle hon sätta lägre ändå. Hon peppar inte mig för att lyckas heller. Fan, jag är arg. Nej nu ska jag mysa ner mig igen i soffan och aaa grubbla över allt och sen tjocka mig med godis. Puss hej..../Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0