duktig!

hej och hå, nu är julen här.. till en början iallafall. själv känner jag ingen julkänsla alls trots att alla skriver på facebook om bakning och julpynt...jag har inte gjort något av de, utan jag har bara städat hela dagen, tog en paus och kollade reprisen av desperate houswifes eftersom att jag var så dum och missade det i tisdags. men nu är jag äntligen är klar så är jag bara rastlös, vill göra något..kanske kan gå ut o h springa, hm..kommer nog inte hända. skulle kunnat plugga matte men böckerna är hos mamma, typiskt...
aja, får väl dega i soffan som resten av sverige denna söndag till ära, det är ju trots allt första advent, som om någon missat det...
kram louise

Ps. Har fått önskemål om att vi ska skriva vem som gjort inlägget, så jag börjar med det nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0