Feber?!

Jag tror jag håller på att få feber eller iallafall håller på att bli sjuk.. :( När jag kom hem så bytte jag om till en t-shirt och mjukisbyxor, som alltid. Jag frös lite så jag sätter på mig en filt men så fort jag haft på mig filten i ca 2 sekunder börjar jag storm svettas. Då tar jag av filten men då tar det 2 sekunder sen börjar jag frysa så tänderna skakar. Sen får jag kallsvettningsimpulser.. och mitt huvud känns jättetugnt. Mitt ansikte däremot är KOKHETT, jag skojar inte så fort man rör det bränner man fingrarna av sig..(nästan) Ska gå och ta tempen nu och se hur hög/låg den är.. Min kropp säger att den kommer vara hyffsat hög men jag hoppas verkligen inte på det. Inte just nu! :(:( / Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0