GLÖM INTE ATT GRATTA ERA PAPPOR IDAG!!!!

VIKTIGT - FARS DAG IDAG, GLÖM INTE ATT GRATTA DIN PAPPA OCH TALA OM FÖR HONOM HUR MYCKET NI ÄLSKAR HONOM. Söndag... söndagar kan man ju inget annat än att älska eller var det hata? Jag är verkligen helt slut idag, riktigt trött men har lyckats att plugga och fixat klart det som behövs inför veckan. Duktig tjej. Ska snar övningsköra ut till stallet och hälsa på hästen. Och ge honom en puss. Min helg har varit jättebra faktiskt, den har gått för fort bara.. Juste imorgon är det derby, AIK - DIF och jag funderar starkt på att gå. Så ska kolla på biljetter nu faktiskt. Jag vet att det finns kvar, har spanat på de ganska länge nu. Men det vore faktiskt kul att gå och se mitt älskade AIK. Bjuder på en bild på mig och syster som är tagen för jättelänge sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0