hehe

Såg precis att Louise undrar vart jag håller hus eftersom att jag inte har skrivit på någon/några dagar. Har helt enkelt inte haft tid. Har haft riktigt späckade dagar. Iallafall idag blev vi med häst, weeeeeehoooooooooo! Åååh jag är så glad just nu, så jag vet inte vad. Han är världens finaste polle. Idag när jag red honom var han galen, seriöst... men men. Imorgon ska jag och Erica på kulturhuset och ska kolla på någon utsällning som tillhör psykologin.. Sen efter det ska jag bowla samt äta middag med kusinerna och farmor och farfar så det ska bli jättemys. Nu ska jag äta upp mina nudlar och sen ska jag kolla på tv tror jag. Hare gött nu. P.s1 Saknar dig Loui, hoppas du har det bra i Kina! P.s 2 Jag väntar fortfarande på brevet Jessica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0