Hoppas på post, flaskpost!

Läste precis att Louise beställt hem glass från donken... Vafan det vill jag också kunna göra.. Men det ska jag fixa hit till Sverige så jag blir rik tillsammans med Louise. Iallafall joel åkte hem precis och nu ska jag faktiskt skriva lite på det så kallade gesamkonstweket eller vad det heter. Jag och Lucas ligger fett med efter så det behövs. Men lär sitta en timme sen pallar jag inte mer. Som ni kanske vet har vi köpt häst och vi hann ha hästen i hm.... sisådär 1 dag innan något hände honom. Grannhästen bet av honom tungan. Så i onsdagskväll satt jag, emma och mamma i panik ut till stallet vid nio. Veterinären kom vid kvart i tio och gav honom kraftig smärtstillande. För Token bara stod där och hade jätteont, huvudet neråt och det bara rann blod och slem. Tyckte så synd om älsklingen, man såg verkligen hur ont han hade. Men så fort han fått smärtstillande blev han piggare. Detta ska ha läkt om ca 5 dagar, och eftersom det skedde i munnen så är det ingen fara, för munnen läker fort. Så det var skönt, han ska få medicin som inte är den billigaste, typ 2000 spänn..man ba... Varför ska häst saker vara så jäkla dyrt för?!?! :O:O:O:o Jaja, ska nog ut till stallet imorgon och gå en promenad med honom, (vi får inte rida nu) och gosa lite med honom så han blir glader. Nu ska jag springa upp till brevlådan och se om BREVET KOMMIT JESSICAAAA!!! Så meddelar senare om det kära brevet befinner sig i mina händer. Pöss hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0