Jobbigt läge just nu

Snart är höstlovet slut... buhuu.. Orkar verkligen inte med skolan. Motivationen är på noll och allt känns så jäkla tungt just nu. Vet dock inte varför. Jag känner bara för att krypa ner i min säng och dra täcket över huvudet och aldrig mer stiga upp. Så känner jag mig just nu. Får väl hoppas att det släpper snart. Hatar att känna såhär.. Idag har jag iallafall varit och tagit hand om pållen, promenerat med honom, fodrat, gjort hö, borstat och mockat. Jag skojar inte, han är världens skitigaste häst. När man väl har gjort fint i boxen, tagit bort allt bajs och kiss så släpper man in honom i boxen... tio minuter senare när man kommer tillbaka är det lika skitigt som det var från början....Man ba varför ska du vara så smutsig!?!?! Det tar liksom nästan en halvtimme och få fint i din box och då ska du skita ner den direkt?. Jaja sånt får man väl stå ut med. LOUISE, du ska blogga när du kommer hem även fast det blir hej, hejdå inlägg så ska du göra det. Vi ska ju börja tjäna some money på bloggen. Fatta, vi kan bli rika flickor :D:D :D:D:D:D:D Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0