lycklig

måste hänvisa till maddes inlägg nedan, hon gav mig ett gott skratt på vägen hem från skolan :)

ja själv kom nyss hem efter att ha varit på en liten promenad, följde med pappa en bit när han skulle träna och sen gick jag en omväg hem. när jag gick förbi bilarna på gatan nedanför oss så kom jag på en sak som hände ungefär vid den här tiden förra året. Jag och pappa hade varit och handlat och på vägen hem såg vi en stackars kanin som sprungit vilse och hamnat mitt i stan! Kändes jättehemskt så vi försökte förbrilt att få tag i ninisen, vi använde oss till och med av maten vi köpt för att försöka få fram den från under bilarna. Det slutade dock i tragedi, vi var tvungna att låta den hitta hem själv.
jag kom bara att tänka på de när jag gick där och var tvungen att le lite för mig själv. trots den nya förkylningen, den stressiga skolan och den enorma tröttheten så mår jag bra, känner mig glad :)
tror att min pojkvän har lite med det att göra :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0