Min säng, min säng

Jag har inte sovit i min säng sen i torsdags, och haft full upp hela helgen. Så bloggen har tyvärr fått tagit smällen, men nu ska jag blogga iallafall. Igår firade vi min mormor tillsammans med hela släkten på ett jättfint hotell. Det var så kul att träffa alla och jag och min fina kusin höll ett fint tal till mormor. Hon började gråta, och då kände jag att jag vill (nästan) gråta. Det var ett sådant fint ögonblick. Har pluggat fysik idag, hela dagen med andra ord och det går ju sådär men det tar sig kanske en aning iallafall. Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på hästhoppning, och JA det är jätteroligt att kolla på. Laddar upp lite bilder sen. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0