pigg

känner för att blogga bara för att jag inte har något annat för mig, ligger och försöker somna men det går inge vidare..syrran ligger bredvid så jag kan inte sätta på en film eller så och "låtsasbröderna" ligger i rummet bredvid och pratar eller nått, vilket jag hör som om dom vore i samma rum, fascinerande...kanske ska knacka på väggen så dom håller snattran ;)
förresten har det varit ett himla snack om storm, folk pratar om det dåliga vädret hela tiden vilket jag inte märkt av alls, hör dock att det susar i ventilen till mitt rum ibland, men de låter fint :) jag som längtar efter snön har inte sett den..typiskt va!
nej men nu får jag nog göra ett nytt försök till att sova, skulle vilja mysa mig till sömns men syrrans rygg slår inte älsklingens varma kramar...jag om någon hatar att sova ensam
nattinatt Louise

Bilden är maddes favorit, så jag bjuder på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0