suck

Idag var det mattedag och sedan skulle vi åka till naturhistoriska och kollat på stenar och mineraler. Men jag hade jätteont i huvudet, jag kallsvettades och min kropp kändes slö, hade liksom ingen energi. Så jag åkte hem.. Har försökt att plugga matte här hemma men det gick inte så bra, min kropp sa ifrån hela tiden.. det gjorde mitt huvud också. Jag missade naturhistoriska men ska åka dit en annan dag och kolla och vi har fått en uppgift som vi ska göra i kemin. Jag måste gå imorgon på den lektionen annars kommer jag hamna efter men om jag går på den kommer jag inte orka med matteprovet, om jag mår som jag mår just nu. Så jag vet inte hur jag ska göra. Hjälp!! Tror jag ska sova en stund nu iallafall. Puss, Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0