vart håller madde hus??

halloj igen!
ja har det väldigt bra här borta, längtar faktiskt inte alls hem än, men lite svensk frukost skulle inte vara helt fel, jag går nämligen hungrig här mestadels av tiden, men jag överlever :)
har precis ätit lunch, fick ont i magen så slutade med att jag bara åt massa grönsaker, vilket i och för sig var super gott :) och nu väntar vi på att Simon ska bli klar hos frisören, han har äntligen vågat klippa av manen :)
Idag har vi varit på ett akvarium typ, såg massa coola fiskar och så, men maneterna var häftigast!
det går åt lite mer pengar än jag räknat med, sevärdheterna är tyvärr ganska dyra till skillnad från den billiga maten, åt faktiskt lunch för 16 kr idag, de säger väl allt..
förhoppningsvis ska vi upp i en skyskrapa i eftermiddag, även kallad kapsylen, de ska vara den högsta observatorieplatsen i världen...läskigt!
Bjuder på bilder nu och fler inlägg senare i veckan! en bild från kapsylen kanske kommer upp senare! :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0