Lov wooop

Äntligen lov, ska bli så skönt att få ta en vecka från skolan och bara ANDAS ut! Som ni kanske vet har Louise åkte till Kina, och jag saknar henne! Hann inte riktigt säga hejdå till henne ordentligt igår pga av att vi hade olika lektioner.. Så jag saknar henne. Men jag hoppas hon får en jättebra tid där borta medan jag chillar här i Sverige. Idag rullade iallafall skolan på hyffsat fort, och vi jobbade med både roliga och tråkig saker om man säger så. Nu när jag kom hem är mormor och skägget här, dom är hos oss över helgen för mammi och pappi är i Skottland. Det känns som alla åker utomlands utom jag.. blä. Men mitt liv är ganska bra ändå. Jag klagar inte. Ikväll ska jag gå över till Malin och ha myskväll med Idol, dipp och massor av tjejprat. Ska bli så mysigt att träffa henne. Men nu ska jag ta det lugnt och äta lite.. som jag alltid gör. Jag äter nog mest i Sverige! Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0