Pensionärerna och vi

Idag är vi lediga vilket är awesome. Men jag och Louise möttes i Slussen nio i morse och åkte till eriksdalsbadet och tränade (vi simmade väldigt många längder). Efter det belönade vi oss med lek i äventyrsbadet och även i bubbelpoolen och i ångbastun. Mys säger jag bara!
När vi var klara köpte vi varsin chokladboll som var hur god som helst och sen började vi dra oss tillbaka, men innan vi åkte hem köpte jag ett par nya träningsbyxor! Dom är jättefina och de var på rea så vad ska jag säga - värst kapet var det!

Nu sitter jag iallafall och hänger i Slussen och väntar på min buss som går om 5 minuter. När jag kommer hem ska jag ta en liten tupplur och sen plugga lite matte.. Prov imorgon vettni!

Ps det här är första inlägget från mobilen, naaajs!
Hare gött!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0