Så kan det gå

åååh blir så irriterad! Imorse när jag satt i Gullmars och väntade på Louise, så skrev jag värsta inlägget men det ville inte läggas upp.. Men men! Just nu ligger jag i sängen och kollar på Jersey shore. Har blivit helt beroende av programmet och det pinsammaste av allt är att jag tycker det är bra. Men vad gör man? Skolan rullade iallafall på bra idag, hade matteprov. Jag kände att jag hade allt under kontroll tills jag sitter på provet och inser att jag inte kunde en G fråga men lyckades lösa en MVG och tyckte att den var lättare... Men ba inte bra! Juste jag har skaffat biljetter till Paranormal Activity 3 på fredag till mig och Joel. Jag längtar efter att få se den filmen, wooopaaa woooopaaa.. Och vi tog tolv på natten bion man ba; vad gick snett i tänkande! Men det blir nog ruligt! :) Nej nu ska jag bedda ner mig ordentligt och kolla klart på tvn och sen sova. Är helt utpumpad av matten idag! XOXO Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0