8/9 2011

Okej, kan inte påstå att jag tar det så seriöst när man sitter framför en skärm och skriver: Hejhej bloggen idag har jag gjort det osv.
Men jag ska ge det ett försök.
Idag var det iallafall skola, som vanligt. Gjorde inget speciellt, jobbade med projekt och kollade på "Black Swan". En mycket hemsk, men väldigt bra film. Och vi hade fysik och vår lärare tycker vi är: Mycket bra på att diskutera men väldigt DÅLIGA på den teoretiska biten. Men men det löser sig!
Men det bästa av allt idag var att vi åt på Kina Thai Gården i Luma! Har längtat efter den maten faktiskt!
Det var typ det om skolan...
Men kan berätta att jag var på Eva&Adam kliniken idag och förstorade läpparna och näsan. Är väldigt nöjd måste jag säga. Är det en hiss eller diss? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Josefin Jordgubbe

HISS!!!!!!!!!!!!!! :D

2011-09-09 @ 10:06:10
URL: http://nailschool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0