är pengar allt?

Jag tänker skriva ett inlägg nu, BARA för att jag har ångest och ingen att prata med för tillfället. Min mamma har dumpat mig för götet, min syster bor inte här när man behöver henne, och mitt bollplank för kvällen är på träning och kommer inte fören nio, tack emma! Juste, min pojkvän får inte under NÅGRA OMSTÄNDIGHETER få veta om den här bloggen fören näst helg eller nått, det här handlar nämligen om honom.
Okej, here we go...
Jag har under ungefär hela sommaren varit fast beslutad för att åka till Shanghai, oavsett pengar. Men idag fick jag veta att min pojkvän kommer få hela flygbiljetten i present, vilket gjorde att det plötsligt blev en himla massa pengar för mig...kändes det som iallafall...så nu vet jag inte vad fan jag ska göra!

var tvungen att berätta för någon, tack madde och jessica (trogna läsare och bloggare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0