10 timmar av luft

Hej hej hej, en väldans mycket hej!
Idag har det varit en riktigt underbar dag. Jag gick upp vid åtta och vid nio mötte jag upp Joel vid golfbanan. Vi gick ut och spelade en runda med min pappa och brorsan. Det gick helt okej för att vara första rundan för året. Sedan när vi kom in efter fem timmer mötte vi upp Filip på klubben och ungefär en timme efter vi hade kommit in gick vi ut en runda till med Filip! Det gick kanske inte lika bra andra rundan men whatever... Nu sitter jag i soffan och har världens värk i mina fötter. Men jag är glad, har varit ute i över tio tio timmar och fått färg i ansiktet. Men jag har verkligen älskat denna dag och motion har jag allt fått - gått över två mil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0