60 dagar

Idag tycker jag att dagen har flytit på väldigt bra. Ganska fort har den gått. Vaknade upp hos Joel imorse och det finns nog inget bättre än att vakna upp bredvid honom - han är verkligen världens mysigaste. Älskar honom! Sen när jag väl var i skolan hade vi kemi, svenska och matte. Även fast vi slutade sent kändes det inte som det.
När jag kom hem åkte jag på träning och efter den skrev jag klart etiken. Nu sitter jag och kollar på Champions Leauge och Ronaldo har precis gjort två mål. Me gustaldo!!!
Hade planer på att åka och träna imorgon innan skolan men känner att huvudvärken börjar smyga sig på så jag avgör imorgonbitti om jag ska träna eller inte. Jag känner att jag behöver det men om mitt huvud säger en anna sak så är det som det är.
Jag har verkligen världens bästa vänner!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0