Aj!

Att det ska vara så svårt att börja ett blogginlägg.. Idag vaknade jag och kände hur hela mitt ansikte var torrt och skrynkligt. Min hud (bara i ansiktet) har en tendens till att blir otroligt torr och orörlig efter jag har varit i solen några timmar men när den vant sig att det är "soltid" så går det över på 2 sekunder. Det är bara nu ibörjan som det blir såhär. Mina läppar är förövrigt brända. Igår kväll såg dom ut som kissieläppar men imorse var det värre. Dom är röda och extremt svullna och det svider så in i bängen... Just nu är det inte speciellt kul att kolla sig i spegeln kan jag bara meddela.
En extremt ful bild men det är sådär jag känner just nu. Kan inte ens stänga ihop munnen. Men jag sitter och skrattar lite åt mig själv på den där bilden just nu för jag ser verkligen ut som en fisk. HAHA!
Ha en gooodiegooodie day people!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0