bara en dag kvar

sen är det lov, känns helknasigt, känns verkligen inte som att det är påsk iallafall! Har tydligen massa planer för helgen med middagar och så vilket jag inte alls känner för egentligen, men man får ställ upp på högtiderna. Har absolut inga planer för lovet däremot, ska väl slappa och kanske umgås lite med Jennifer, å förhoppningsvis lite kompisar :)
börjar för övrigt känna mig ensam så här på kvällarna också, det är inte lätt att ha haft ett förhållande hur länge som helst och sedan vara helt ensam, jag har ju såklart vänner och familj men det är inte samma sak, inte på kvällarna...som tur är ska jag träffa Emma imorn så hon och jag kan mysa tillsammans, har saknat det!
men nu är det väl dags att sova, har ingen lust egentligen men vad ska man annars göra? Imorn vankas det morgonpromenad innan skolan, har varit duktig och gjort ett träningsschema, så nu jävlar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0