en braa helg

jag kan skriva om min helg istället, bara för att!
I fredags var jag med Jessica ett tag och köpte nya bhar, välbehövligt! sen träffade jag elliot en stund för att sedan åka hem och sova i hyfsad tid, högskoleprovet ägde ju trots allt rum i lördags och fyfan säger jag bara! Det var tur att tiden ändå gick ganska fort för det va hur tråkigt som helst, och det där gör jag bara om om jag måste! Simon fick pigga upp mig lite med pizza och film, fick dock så ont i magen att jag inte kunde åka hem, utan fick ligga i fosterställning tills jag tillslut somnade! haha nu när jag skriver ner allt så verkar jag ju inte alls haft en bra helg, men de kanske är bra att jag tänker positivt trots allt det dåliga ;) fick ju faktiskt en ny iPhone idag, den nya 4s, mihihi, säger dock ett sorgligt farväl till min gamla, vi har ju trots allt gått igenom så mycket tillsammans :')
ikväll ska jag bara slappa och vänta tills det blir tisdag, you all know whats happening then!
peace

har inte bild på den vita för den har jag på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0