fan

Ni vet den där perioden i livet som man tycker att allt är piss, man börjar gråta för minsta lilla sak, man känner att ingen tycker om än osv osv osv. Ni vet dom här töntstunderna som man har. Jag har en sådan just nu i mitt liv och jag tycker bokstavligen att allt är piss. Vill bara dra mig ifrån allt och gömma mig. Mår så jävla dåligt just nu, rent ut sagt. Det här är tredje dagen i rad som jag håller på att gråta mig till sömns och jag trodde verkligen inte att jag hade såhär mycket tårar. aja whatever, nu ska jag somna på min blöta kudde.
Börjar skriva igen när jag inte är i depp-mode då blir bloggen också roligare att läsa. Puss /madde
Ps. Jag snorar också jättemycket just nu, för infons skull alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0