h

Det är alltid lika svårt att börja ett inlägg men jag kan väl berätta om min gårdag. Det var som sagt högskoleprovet igår. Jag måste erkänna att de där 8 timmarna gick väldigt fort. Skönt. Dock måste jag dissa nacka gymnasium. På informationen står det att cafeteria finns så då tänker jag "Ja men vad bra då handlar jag lunch där".. HA jo tjena mittbena. Cafeterian var stängd och det var brutalt långt att gå till forum så jag skulle knappt ha hunnit äta. Detta ledde till att jag inte åt  någon luch alls. Jag fick i mig en macka vid tio men åt ingenting mer.
JÄVLIGT dåligt av nacka måste jag säga. Eller infon eller aa ni förstår.
Efter provet åkte jag till mölnvik och mötte upp joel och när vi möttes hade jag brutalt ont i huvudet, jag skakade, mådde illa och var yr - allt pga hunger. Så vi tog en sväng till mac donalds och jag har nog aldrig i hela mitt liv känt ett sådant sug för att äta. Helt sjukt.
Sedan på kvällen tog vi det bara lungt, kollade på gladiatorerna och kollade på film. Myskväll med världens bästa med andra ord.
NU är det jersey shore - min drog!
PUss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0