lycka

går dåligt med bloggen just nu, men har inte haft något att skriva eller något lust att göra det för den delen heller! kan berätta att min syster kom hem idag och att det va superkul att se henne, är dock lite ledsen över att hon är hemma på samma gång, hon vill ju inte vara här, hon ville inte åka hem. Men hon får åka iväg nån annan gång iställlet! :) stod och väntade på henne vid terminalen med en cheeseburgare, haha det va hennes önskan! tårarna började också rinna när jag kramade henne, men hon såg så ynklig ut...och som jag har saknat henne!
Har spenderat hela dagen med henne och rafael, även pappa var med på en fika i haninge centrum och det har varit skönt att bara få umgås. nu däremot så blir jag utknuffad från rummet för att rafael sover över, men vad gör man inte för sin syster i en situation som denna:) snart är det dags för DH, love it! får se om ja bloggar nått mer imorn kanske, om jag inte har annat kul för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0