Mysdag

Åh idag har det verkligen varit en bra dag, eller ganska så bra iallafall. Har varit i stallet mer eller mindre hela dagen och myst med token. Red tillsammans med 5 andra och vi hoppade. Det var super roligt! Som jag saknat det. Jag har världens finaste häst, han  är så så så så såååå fin. Duktig är han också.
Imorgon är det påskafton för er som glömt det så imorgon ska jag och familjen på den årliga påskmiddagen hos farmor och farfar. Alltid lika mysigt att komma till dom och träffa släkten. Men innan det ska jag åka och kötträna på gymmet imorgon förmiddag. Ska svettas som en gris, alltså bokstavligen.
Ser fram emot det faktiskt, ska bli roligt att åka och träna för en gångs skull. Haha, skämt åsido.
Alltså ååh, jag blir så glad. Har hela min mobil fylld av sådana bilder på min fina vän. Varje gång jag ser dom blir jag så glad och får ett leende på läpparna.Förgyller min dag med andra ord! (Btw, Please don't kill me now, Louise! hehe (aa) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0