planer för valborg?

det har varit en lång dag idag, och kall, jag vet nu tänker ni att det ju faktiskt har varit sol och bra väder, men nej! det har blåst kallt som satan och speciellt när jag var ute och åkte båt...det va svinkallt! har iallafall inte gjort så mycket idag, jobbade fram till ett sen gick jag hem och sov i typ tre timmar, vilket var så otroligt skönt! sen på eftermiddagen så körde vi båten till våran båtplats i alvik och nu sitter jag här. redo för sängen med tanke på att jag ska upp tidigt imorn! försöker ladda ner nån bra film att somna till också men de går inge bra, få kolla på någon jag redan har! planerna för valborg är luddiga, hoppas kvällen kan bli lyckad iallafall!
peace






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0