Bästa vän

Dagen har rullat på väldigt fort. Spenderade gårdagen, natten och halva dagen med Joel. Vi gjorde inte så mycket kollade på film och efter det kollade vi på någon dokumentär grej dom faktiskt var bra. Men när klockan närmade sig mot ett somnade vi. Sedan väcktes jag typ kvart i nio av älsklingen som ligger och kramar om än. Mysigare person finns seriöst inte. <3

Vi gick upp efter en stund och åt frukost och tillbringade förmiddagen på soffan med frukost och tv. Visade honom även "drawsomething" spelet så vi fastande med det ett tag också. (Y)
Sen vid halv ett åkte han hem och då gick jag och mamma på en promenad men jag dumpade henne efter 50 minuter för jag ville fortsätta. Men som tur var sprang jag på min fina kompis Malin så hon gick med mig.

Sen storhandlade jag med mammsen och sen degade jag bara.

Bilden är på mig och min finaste vän, Ebba! Det finns ingen som henne. Det är min allra bästa vän!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0