...

Det här med att blogga har inte varit min och Louise starka sida direkt men för er som överhuvudtaget läser bloggen....här kommer ett inlägg.
I helgen har jag gjort lite allt möjligt ganska skönt faktiskt, jag har varit ledsen, tränat extremt mycket, rensat tankar, funderat och sovit, mått dåligt, mått illa, haft huvudvärk och känt mig allmänt konstig.
Typ lite så. Nu ligger jag och kollar på Wallander. Ganska mysigt. Imorgon är det skola igen.. Må veckan gå fort så det blir lov snart. Dock är det ett matteprov mitt i veckan som jag har en aning PANIK över. Men whatever, det löser sig.. Hoppas jag.
Jaja, nu ska jag kolla vidare och skypea lite. Skype - en rolig grej det där asså.
Puss hej /Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0