GREY'S

Dagen började hur bra som helst. Gick upp hav elva åt frukost och gick ut på en låångpromenad med awesome musik i lurarna. Kunde inte blivit en bättre start på denna dag. Tyvärr var det allt bra jag gjorde idag.
Just nu kollar jag på Grey's anatomy med mamma och om en stund ska vi åka till Gustavsbergs ridklubb och kolla på när folk från Värmdö Ridklubb ska hoppträna för E.G Haking. Det ska verkligen bli roligt. Dock kallt, ska sitta där i typ 3-4 timmar, men det blir mys.
Tänkte tipsa om en blogg.  Min kompis Malin bloggar om hennes liv. I hennes blogg får man mer eller mindre veta hur hennes liv är. Det är en mycket bra blogg och hon är en mycket flitig tjej. Tummen upp till dig min fina vän!
(Tryck på hennes namn så kommer ni till bloggen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0