Gymmet

Hej alla kära läsare! Vilka ni nu än är :)
Jag sa igår att jag skulle ta tag i mitt liv idag och det är vad jag har gjort. Nu är jag nämligen påväg till gymmet och ska köra en timmes hårdträning. Det är inte så skönt under passet men nät man är klar är det världens skönaste känsla.

Vissa tränar inför beachen 2012, vissa för att bli smalare, vissa för att må bra!
Jag tränar för att må bra och jag har insett att när jag tränar och mår bra känner jag mig smalare och fastare. Sen kanske det inte är så men det struntar jag i, för det är hur jag känner som räknas. Så när man mår bra får man resten på köpet, det är vad jag tror!

Nu är jag strax framme, skriver senare!
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0