hard work, work

Godkväll kära läsare!
Fick i morse veta att jag får jobba imorn, spännande men på ett sätt lite opassande med tanke på att jag drar på kryssning imorgon kväll, men det är bara att gilla läget! Det är ju trots allt väldigt roligt på mitt jobb :)
Dagen har spenderats med kusinen, vi har shoppat lite och bara haft trevligt. Åkte sedan hem till mamma för att hämta lite kläder, och den hemfärden var inte rolig vill jag lova. Måste ätit något dåligt så satt och kallsvettades på tåget medan magen bubblade, fyfan säger jag bara... Jag överlevde dock och träffade simon en liten stund, som jag saknat honom...
Nu är det dags att sova, ska upp tidigt imorn!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0