hjärtesorg

Go kväll!
La in en ny design för att jag tyckte den andra va grymt tråkig och töntig, hoppas de va okej med dig maddis! <3
Hade bara lust att lägga in en inlägg här när jag ändå inte hade något för mig.

Har avslutat ett stort kapitel av mitt liv, ett kapitel fullt av glädje, kärlek, tårar och känslor. Har avslutat något med en person som under mer än två år har betytt hela världen för mig, en person som funnits när jag behövt honom som mest och en person som alltid stått vid min sida. Jag skriver det här inlägget till dig, för att visa hur mycket du betytt för mig, och hur mycket du alltid kommer att betyda för mig. Jag hoppas verkligen att du kommer finnas i mitt liv för evigt, du har en så stor plats i mitt hjärta och den platsen kommer aldrig kunna ersättas. Jag kommer alltid älska dig.
Tack för 28 underbara månader, dom bästa i mitt liv. Jag kommer älska dig för evigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0