John Guidetti

Nu är det landskamp. Sverige vs Kroatien. Den största snackisen är den unga spelaren som skapat en rad rubriker den senaste tiden. John Guidetti. Han ska jag hålla ett extra öga på och granska honom och se om han platsar i VM-laget. Skämt åsido, det ska bli kul och se lite nytt fräscht blod i vårt landslag faktiskt.
Dock gillade jag INTE de nya dräkterna. Usch.
För övrigt älskar jag livet just nu. Allt rullar på. Jag är glad och lycklig och tar allt som det kommer. Har en balans inom mig som gör att jag klarar av allt, jag stressar inte upp mig. Men antagligen kommer stress-känslan tillbaka när skolan drar igång. Men nu tänker vi inte på det! Det är ju som sagt LOV!
Vill bara lägga in en tanke till Emil som opereras idag. Jag hoppas verkligen att allt har gått bra och att du får börja träna igen - som du längtar efter! :)
NU ÄR DET FÖR I HELVETE STRAFF FÖR SVERIGE... OH HERREGUD NU DÖR JAG AV NERVOSITET, SÅ NU ÄR DET BÄST ATT JAG SLUT.....JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, MÅÅÅÅÅÅÅÅL! 1-0 SVERIGE!
okej, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0