Lov

Nu är det äntligen sportlov, som jag väntat. Ska bli så skönt. Idag var det sista dagen i skolan och den flöt på ganska bra. Efter skolan åkte jag och mötte upp Joel för att sedan gå och träna. Idag gick träningen dock inte så bra. Kände mig seg och bara orkade inte men ska ta nya tag på söndag hade jag tänkt.
Nu sitter jag i soffan och äter tacos... helt forever alone. Alla i familjen är på aktiviteter och jag, jag sitter här all by myself. Men det är mysigt det också...ibland (notera ibland). Får se vad jag ska göra ikväll, ska kanske gå ut och träffa kompisar. Men vi får se hur det blir med det.
Nej, nu ska jag äta upp och sedan ta en dusch och duscha av mig alla problem.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0