Vilken dag

Idag har det verkligen varit en jättebra dag. Min fina pojkvän tog studenten och att se honom komma utspringande och så glad.. Jag kan inte ens beskriva hur glad jag blev, jag var så stolt och jaa, jag fällde en tår..
Låter bilderna tala för sig själva:
Så jäkla awesome
Älskling
The big day
Love you
Happy
Snygg
The fantastic four
VACKER
'
Jag älskar dig!
Nu är min fina på slutskiva (Om du läser detta senare hoppas jag att du tog en drink åt mig och dansade för mig också hehehe) och jag hoppas verkligen att du fick en oförglömlig kväll, för det är du så värd. Jag är uppe i varv för att jag är så glad för joels skull. Åh, han är bäst!
Nu ska jag försöka sova!! Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0