dåligt slut på kvällen

Dagen har varit toppen, har som madde sagt träffat både henne och emma! sedan åkte jag hem för att äta och så, fan för laktos säger jag bara!
Men jag ville faktiskt inte skriva ett inlägg för att berätta om min dag, utan för att jag är ledsen. Dagen slutade skit, fick nyss veta att en hemsk sak har drabbat en väns mamma, och den här vännen betyder verkligen otroligt mycket för mig, tror inte att jag själv fattar det ibland. Men när man börjar gråta för att man får veta att hans mamma mår dåligt, då förstår man nog. Hoppas verkligen att allt blir bra med henne, hon förtjänar bättre än så.
Det dåliga drabbar alltid dom som förtjänar det minst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0