fysik, fysik och mera fysik

Japp, fysikprov imorn, känns inte bra kan jag säga, sitter just nu och försöker plugga med det går inte så himla bra när man är 1. är omotiverad, 2. är värdelös på fysik och 3. har en katt liggandes på bordet när man typ är allergisk...
jag vet vad ni tänker, flytta på kattjäveln, men nej, han lyssnar inte och jag använder faktiskt inte våld. så han får ligga kvar...
dagen har iallafall varit helt okej, men tröttsam, har åkt fram och tillbaka till pappa för att hämta mitt busskort och det var inte kul. är så FANTASTISKT trött (hihi jessica)
nej men det kommer nog gå skit på provet imorn, men vad gör det...man överlever ju iallafall, förhoppningsvis så kanske jag inte behöver ha så bra betyg i fysik när jag senare pluggar vidare.
nu får jag försöka skärpa mig och fortsätta plugga, men lägger upp en bild på min för tillfället dåliga situation här vid matbordet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0