godmorgon världen

första lediga dagen av fem, fyfasen, det är tråkigt att vara ledig! vad ska man göra? jag är inte så bra på att sova länge så kan inte få dagen att försvinna på det sättet...men aa, vill bara att skolan ska ta slut nu, inte för att jag inte orkar gå i skolan, utan för att jag vill bort, långt bort! och jag vill vara borta länge! jag förstår nu varför Jennifer åkte, det va inte bara för att få va med om ett äventyr utan hon ville också bara komma bort..ska se till att göra nått sån jag med sen!
Är iallafall på väg till Friskis nu, ska spinna lite och få bort alla tankar, får höra alldeles för ofta att jag tänker för mycket, men det är faktiskt svårt att sluta! träning är nog det bästa sättet, och att träffa kompisar, därför ska jag passa på att träffa madde efter :)
men ja, hoppas ni får en trevlig dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0