Hello

Idag hade jag planer på att åka och träna men när jag väl gick upp så kände jag verkligen NEJ så jag valde att inte åka. Hade jag åkt hade träningen inte blivit bra så då gick jag ut på en promenad istället. Om en timme ska jag ta bussen och möta upp Joel, vi ska nämligen gå på någon utbildningsmässa, antar att det är till högskolan. SÅ snäll som jag är så ställer jag gärna upp på att åka med. Det är ju bra för mig också (Y).
Sen funderar jag på att färga håret ikväll också, men är lite osäker. Jag vill verkligen men tänk om det blir fult?! Men isåfall går det alltid att duscha ett X antal gånger så går det ut hehe.
Så jag kär i kväll eller i helgen.
Hörs senare. Och jaa, för tillfället har jag gett upp lista-saken..
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0