I'm alive

tyckte inte jag varit borta från bloggen speciellt länge, men känns så med tanke på hur aktiv madde varit, en eloge till henne!
Hade iallafall en helt okej kryssning, men shit vad mycket folk det var, och fulla ungdomar är faktiskt inte det roligaste som finns, tro mig! Men vi dansade och hade kul ändå, gick däremot och la oss i hyfsad tid, trodde att det var jag som skulle vika mig med tanke på att jag är dunderförkyld, men nej, lollo blev trött så det fick bli sängen vid strax efter två, vilket var riktigt skönt i och för sig!
Kom hem vid sju igår och var helt död, är aldrig sjuk men det slår väl till när man som minst behöver det..ska iallafall bara ta det lugnt resten av lovet, fick frågan om utgång idag eller imorn, haha kul...
ska nu vara duktig och jobba lite innan det blir middag och bowling med syster och pappa ikväll!

Slänger in en bild på lollo när vi tog en liten drink innan båten gick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0