Lördagen 10 mars

NU är jag hemma igen. Åkte till gymmet imorse och körde skiten ur mig, bokstavligen. Mötte även upp Joel där. Jag har aldrig varit så här seg efter något träningspass. Men det är en otroligt skön känsla.
Om någon timme ska jag och pappa åka på golfträning och efter den får jag skjuts till värmdö marknad för att därifrån åka hem till Joel. Har tvingat stackarn att kolla på Melodifestivalen med mig, hehe. Man måste ju se finalen. Och vinner inte Loreen ikväll kommer jag aldrig mer i hela mitt liv kolla på den här skit tävlingen igen. Jag lovar och svär på det.
Jaja, nu ska jag äta lite lunch och sen fixa lite smått och gott. Bloggar senare. Puss hej!
Såhär söt är jag just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0