söndag 18 mars 2012

Vet ni vad jag har gjort? Jag har skaffat en egen blogg MEN tro inte att jag dissar denna blogg för det här är världen bästa blogg. Jag kommer att blogga dubbelt men på min blogg kommer jag kanske att skriva ut lite mer personliga saker och jag kommer säga till mina närmsta vad den heter. Sen om jag väljer att  gå ut med vad den heter om någon månad kanske jag gör när allt som hänt just nu lagt sig. Men vill skriva av mig och veta att bara dom jag verkligen litar på läser. Det var lite så jag tänkte.
Men jag kommer aldrig någonsin lämna denna underbara blogg som jag driver med världens bästa LOUISE! <3
Iallafall, jag sitter just nu men hjärtat i halsen och hejar på mitt AIK som spelar mot LULEÅ.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA - nu blev det mål. 2-0 och just nu är AIK i semi, oh herregud. Förevigt trogen gnagare. Skriver senare ikväll! Pussar :)
/MAdde
image description
Vi är så fina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0