söndag

Jag är nervös, för min systers skull. I morse klockan halv fyra så åkte jag, mamma, pappa och jennifer till arlanda för att vinka av henne och så. Hon ska nämligen åka på vonontärresa i tre månader, helt själv! Är så otroligt stolt och jag beundrar verkligen det hon gör, jag skulle aldrig våga åka bort så själv. Men jag vet att hon kommer klara det fint så det blir en resa för livet! :)
Jag själv har kommit på en sak, eller jag har egentligen tänk på det sen jag var ganska liten men när det togs bort för nått år sen så la jag den tanken åt sidan, jag vill gå i lumpen! asså jag är verkligen skit taggad och tror att det kan passa mig riktigt bra, läste om att man kan gå en militärisk grundutbildning som är ungefär som lumpen! så efter skolan ska jag nog göra det, kuuuul!
Nu borde jag klä på mig och så, det är ju trots allt riktigt fint väder ute!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0