the proposal

sitter just nu och kollar på film, helt ensam...det är nog det värsta jag vet, att vara ensam! men man överlever ju iallafall. Sitter också och är helt sentimental över att filmen är så fin, damn those love movies.
Min dag har för övrigt varit ganska meningslös, har typ sovit och kollat på tv, men en viktig sak har jag gjort iallafall, nämligen målat om i mitt rum (pappa har gjort mest men ändå). Slänger upp en bild på resultatet senare för de måste tapetseras också :)
imorn är jag ledig men ser fram emot att träffa jessica en stund, sen borde jag nog plugga också..vilket jag säkert inte kommer göra.
Juste, filmen igår var för övrigt jättebra, rekomenderar den starkt! Hade det väldigt mysigt också... väldigt mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0