Torsdagen den första mars

Som jag skrev i inlägget innan så var det gym och shopping som stod på schemat idag. Jag tror aldrig jag har tränat så hårt som jag gjorde idag Svetten bokstavligen bara rann. Fräsch tjej! Men skönt var det allt.
Efter gymmet åkte jag och Joel hem till honom där vi fixade oss innan vi åkte in till stan. Insåg när jag duschade att dem köpt dusch av min pappa. Lite komiskt faktiskt. :)
Väl inne i stan åt vi lunch och sen shoppade. Jag fick med mig en jättesöt tröja som passar till allt från topshop, en blå skjorta från H&M och ett par skor från stadium (rosa dessutom, men en fin rosa).
Joel fick med sig en skitsnygg V-ringad tröja. Me like.
När jag kom hem la jag mig i soffan och tog det bara lugnt. Nu sitter jag nyduschad i soffan och kollar på "Once upon a time".
Puss / M
(Slänger in bilder på shoppingen lite senare).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0