Madde här

Känner att jag börjar tappa det här med bloggandet alltså, men jag ska försöka att bättre mig. Kan inte lova att det blir bättre men jag ska verkligen försöka.
Just nu sitter jag och kollar på Sverige-Danmark och det står 4-1 till Sverige efter första perioden. Så at the moment känns det väldigt tryggt men man ska väl aldrig vara för säker? Eller hur? Har förövrigt pluggat ekonomi mer eller mindre hela kvällen och kan inte avgöra om det har gått bra eller dåligt.
Skolan idag har varit chilleligrill. Hade idrott, Olympiska spelen, hela förmiddagen och romarriket vann hela spelen dvs jag och Louise var med i det vinnande laget. Hihi. Dagen avslutades med matte och då vi övade inför nationella.
Imorgon är det ingen vanlig dag förresten, det är min bästa vän från högstadiet 18 årsdag. Åh, synd att jag inte kan träffa henne och gratta henne. Men ringa och göra ett försök till att sjunga ska jag göra! :) Gamla vänner från förr saknar man. Men nu när man börjat på olika skolor i gymnasiet har man glidit ifrån varandra men det är nu som jag märker vilka som var äkta och som man fortfarande, och alltid, kommer att ha kvar.
Jag hälsar här ifrån Ingarö med mina stora ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0